En kort introduktion

Fotointresset har dalat lite på sistonde. Jag har funderat en del på hur jag ska bli mer aktiv och engagerad i detta intresse. En blogg kan vara lösningen, tänkte jag...och ja, nu är den här. Jag har aldrig varit mycket för att skriva. Dagbok gick t.ex inget vidare. Men jag ska göra ett gott försök. Det handlar ju mest om bilder...som väl är talar de sitt eget språk i många fall.
Nog om det. Namnet är Henrik. En västgötte som bor och jobbar med IT i Jönköpingstrakten. Har fotograferat flitigt sedan 2003 då jag fick min första kamera.

Jag fotograferar oftast:
  • Landskap
  • Byggnader
  • Djur och insekter
  • Gatumiljöer
  • Macro
  • Svartvitt
  • HDR
Lite ditten och datten dyker säkert upp här. Men det mesta kommer troligtvis att handla om:
  • Fotografering
  • Teknik och prylar
  • Familjen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0