Bröllopsuppdrag!

Jag har fått i uppdrag att vara bröllopsfotograf! Min gamla klasskompis Roger skall gifta sig med sin Anna. Detta skall ske i Jönköpings stadspark sent i Maj och kommer att vara ett rätt enkelt arrangemang. Bröllopet blir borgligt och skall vara utomhus, med eller utan paraply.

De hade inte så höga krav på mig som fotograf utan ville mest ha någon som kan ta några snygga bilder under bröllopets gång. Både skönt och lite tråkigt tyckte jag. Skönt för att  jag slipper känna mig pressad på att leverera ett väldigt bra resultat. Samtidigt är det lite tråkigt då jag hade gillat utmaningen. Även om det hade varit tufft och krävt väldigt mycket av mig, men ack så lärorikt det hade varit. Istället är jag rätt säker på att överträffa deras förväntingar då det finns gott om tid till fotograferingen.

Deras inbjudningskort behövde - med kort varsel - prydas med några välkända ansikten. Det var inga större problem och vi alla var nöjda med resultatet. Nedan finns bilder från fotosessionen.

 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0