Erik och Marias bröllop

Jag fick äran att föreviga mina kära vänner Erik och Maria på deras stora dag. Bröllopet hölls långt upp i de västgötska skogarna i närheten av Kinnekulle. Allting gick bra och som alltid kommer man tillbaka lite klokare efter att ha fotograferat under lite press. Jäkligt nyttigt det där.

Vädret hade vi riktig tur med. Inget regn, lite molnigt emellanåt och en fantastiskt solnedgång. Men det blåste kallt hela dagen och därav är både jag och min sambo lite krassliga nu. Men det var trots denna lilla motgång en mycket bra dag och vi önskar Erik och Maria all lycka framöver!






Kommentarer
Postat av: Anonym

Mycket bra jobbat! Du börjar ju bli proffs på detta. Gillar speciellt försts bilden, fett med bokeh både framåt och bakåt.



Vad tar du i timmen, tro?

2011-10-19 @ 22:36:16
URL: http://erikmoberg.net
Postat av: Henrik

Danke. Proffs vet jag väl inte men. Testa med ett 70-200/2.8 så ska du se hur fantastiskt det är att fota med. Men jag kände att mitt har sina begränsingar och förstår mer och mer varför man har ett nikon med vr och fet prislapp.



Jag tar alldeles för lite i timmen, den saken är säker...

2011-10-21 @ 02:30:33
URL: http://henrikpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0